|
|
FAQ
• Rechercher • Connexion
|
|
Nous sommes le Jeu 24/05/2012, 22:05
|
Voir les messages sans réponses | Voir les sujets actifs
|
Page 1 sur 1
|
[ 4 messages ] |
|
Quoi faire en cas de discrimination en emploi?
| Auteur |
Message |
|
Azathoth
Lézard Accro
Inscription: Mar 23/09/2003, 14:02 Messages: 1580 Localisation: st-Lambert (Quebec)
|
 Re: Quoi faire en cas de discrimination en emploi?
Anne a écrit: Les phrases suivantes servent, entre autres, à démontrer ma capacité à écrire en anglais. What's wrong with my candidature? I really need to know the reasons why I faced so many problems in my job searching. Otherwise, I think I will go to Ottawa and inform all the tourists about my situation, and say the people in Canada have treated me like a criminal. No, worse than a criminal, because the criminals have the right to be reintegrated the society while in my case, I lived like a prisoner in my little apartment during more than 3 years in Calgary. Because the Government obliges me to reimburse my student loans, my question to the policians is 'What do you expect from me?'
ok... moi j'abandonne... 
_________________ WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| Mer 27/06/2007, 0:39 |
|
 |
|
TheGodFather
Rédacteur
Inscription: Ven 17/06/2005, 10:31 Messages: 3133 Localisation: Québec, Québec
|
Je ne connais pas trop les ressources disponibles hors du Québec.
_________________ MSN:

Pas de changement d'avatar depuis: Juin 2007. Je tiens le coup!
|
| Mer 27/06/2007, 6:16 |
|
 |
|
Dark_Angel
Lézard Maniac
Inscription: Lun 05/01/2004, 10:41 Messages: 2942 Localisation: Vaudreuil-Soulanges
|
Corrigez-moi si je me trompe, mais je crois qu'on a pas besoin de trois sujets sur la mĂŞme chose. Je verrouille.
| Mer 27/06/2007, 8:43 |
|
 |
|
TheGodFather
Rédacteur
Inscription: Ven 17/06/2005, 10:31 Messages: 3133 Localisation: Québec, Québec
|
Je suis d'accord
Donc S.V.P. on accepte la décision.
_________________ MSN:

Pas de changement d'avatar depuis: Juin 2007. Je tiens le coup!
|
| Mer 27/06/2007, 8:59 |
|
 |
|
|
Page 1 sur 1
|
[ 4 messages ] |
|